"E multa frumusete in lume, dar oamenii orbi nu o vad."

"E multa frumusete in lume, dar oamenii orbi nu o vad."









duminică, 16 ianuarie 2011

Perlele lui Andrei

In iulie 2006 Dumnezeu ne-a binecuvantat cu una dintre cele mai mari binecuvantari pe care le poate avea o familie, UN COPIL; de atunci nu mai incetam sa ne minunam, sa ne bucuram, sa iubim, sa ii multumim lui Dumnezeu pentru Andrei.

De cand Minunea noastra a inceput sa scoata primele sunete ne-a incantat cu multe perlute; o parte din ele le-am notat, altele am sperat ca o sa le tin minte, dar din pacate le-am cam pierdut. O parte din cele pastrate vreau sa le impartasesc pe acest blog, cu siguranta o sa va faca sa zambiti.


Andrei a fost alaptat la san pana la 1 an si 8 luni, devenind astfel un mare fan de laptic.

  • Intr-un supermarket, statea in fata mea in cosul de cumparaturi si tot striga 'tzitzi, tzitzi" la care eu incercam sa ii distrag atentia spre alte lucruri, deoarece stateam la rand sa platim si stiam ca nu-i chip sa inteleaga ceva. La un moment dat imi trage fermoarul de la camasa pana jos si striga "tzitzi!!!!" Nici nu mai stiu cum am ajuns afara...
  • Aduc acasa flori de liliac si ii spun lui Andrei cum se numesc iar el face analogia cu liliacul din pestera. Seara, ma intreaba "Mami, cum se numesc florile astea?" Eu ii raspund "Spune-mi tu sa vad daca iti amintesti", el sta putin si raspunde "RANDUNICA" (2 ani si 10 luni)
  • Mergem pe deal si trecem pe langa o casa cu doi copii care stateau in curte, si se uitau la noi prin gard. Andrei, cu o fata trista, spune: Ce oameni rai! De ce au incuiat copii acolo in cusca? Saracutii de ei " (3 ani)
  • Am fost cu el in Masivul Retezat cu cortul. Pe drum, incepe sa picure, iar Andrei zice "Mami, a facut o pasarica pipi pe capul meu." Eu nu apuc sa ii raspund ca el foarte suparat zice "Mami, toate pasaricile fac pipi pe capul meu !"(3 ani, 1 luna)
  • Tot in Retezat, seara il imbrac destul de gros cu fas, caciula, la care el bucuros zice "mami, o sa ninga?" (3 ani, 1 luna)
  • Mami ceasul face tic-tac? Da, raspund eu. Inseamna ca ceasul meu face tic-tac in engleza, ca eu nu aud tic tac. (3,5 ani)

  • Deseneaza un om si din greseala cand face picioarele (primele) a facut trei. S-a oprit si a zis “ Sta cu mana pe jos” Apoi o face si pe cealalta si zice “ vezi sta cu mainile jos, e aplecat jos “ (4 ani)

  • Dupa o zi chiar calduroasa de primavara, dimineata ne-am trezit cu pamantul alb si ningea ca in luna decembrie. Il chem pe Andrei sa vada cum este afara , la care Andrei tare suparat zice :

    -Mami Dumnezeu a gresit si a trimis zapada in loc de frunze si caldura. Da nu-i nimic ca o sa trimita si frunze. Doar o uitat! ( 4 ani)

  • Am intrat cu Andrei intr-un magazin unde o tipa vorbea la telefon in italiana. Andrei se opreste si zice cu voce tare : "Mami, tanti aia se prosteste !!"

  • Probleme cu salutatul. Dupa ce in final saluta pe toti oamenii pe care ii salutam eu, de fiecare data cand saluta imediat spunea “vezi mami, am salutat” Si am inceput sa ii zic “Andrei nu mai zi am salutat, ca am auzit” Apoi dupa ce o saluta pe directoarea de la gradinita, sta o clipa si apoi zice: "Vezi mami, nu am mai zis “am salutat”.

  • II tot zic ca sapca albastra cu spiderman nu se potriveste cu bluza crem si pantalonii verzi si sa isi ia sapca verde. Ma tot intreaba el pana se lamureste cum e cu potrivitul, iar seara cand ajungem acasa si se descalta zice: "Mami, puteam sa iau sapca albastra, vezi ca se potriveste cu ciorapii, ca sunt tot albastri."

  • Eram la fratele si cumnata mea care aveau un bebelus de o luna si fetita a zambit cu gura pana la urechi iar Andrei zice :"Mami, ea crede ca ii facem poze, de aia a zambit!"

  • Ii spun ca daca mai plange nu ii mai spun poveste, la care Andrei: "Bine atunci o sa plang dupa ce imi spui poveste si cantecel."

Niciun comentariu: